onsdag 1 juli 2009

Träningsläget så långt.

Juni har kommit och gått. Första veckan var första slutspurten på kandidatuppsatsen, andra veckan var andra slutspurten på kandidatuppsatsen. Träning? Not so much. Tredje veckan satte det igång - både morgonpromenader och sommarjobb. Förra veckan började det nästan bli ordning på saker och ting, tre morgonpromenader och lika många svettiga turer på gymmet. Denna veckan är det sämre med morgonpromenaderna... Imorse drog jag till och med på mig träningskläderna innan jag somnade om och vaknade lagom till att det var dags att göra sig iordning för jobbet. Ah well, två vändor på gymmet har det i alla fall blivit än så länge.
Det fina med att vara lite fel på det (träna på sommaren inför hösten istället för att träna inför sommaren) är att det är fruktansvärt öde på gymmet. Det är bara jag, svetten och iPoden.
/C.

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam! Jag känner också att jag är helt off season när jag tränar nu, men hey vi kommer att vara snyggast i höst;)

    SvaraRadera