onsdag 15 juli 2009

Pride and Prejudice and Zombies.



Två sidor av naziofficerare och spyor hann jag plöja på gräsmattan i solskenet innan föräldrarna bestämde sig för att jag skulle guida dem i Lund. Vi tittade på växterna i Botaniska trädgården, åt lunch och beundrade Domkyrkan. Under dagen har jag dessutom hunnit besöka två bokhandlar. I en av dessa fann jag något alldeles speciellt. Pride and Prejudice and Zombies. Jag lämnade den åt sitt öde eftersom jag faktiskt endast lyckats läsa två hela böcker sedan förra sommaren (Ängelns lek och Nation). Det är bara dåligt. Därför: Inga fler böcker innan mina tre tusen sidor är lästa. Basta. Men den ser ju alldeles lovely ut, det gör den ...


/C.


Ps. Köpte dock en liten röd Moleskin. Vad tänkte jag på när jag skrev att jag ville ha den i A5? Bah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar