söndag 1 november 2009

Vettigheter och nyttigheter.


Brace yourselves, allt detta vettigt och nyttigt har jag gjort i helgen:

- Ett stycke kostnadsanalys över oktober månad som resulterade i ...
- En budget för november månad (jag fyller uppenbarligen tjugojävlafem och måste således öka budgetposten "sparande" med någon hunka så att jag inte blir både gammal och fattig).
- Investerat pengar, som kunde gå till stundande pension och höftledsreparationer, i kurslitteratur.
- Städat lägenheten.
- Skrivit reflektionspapper om mitt ledarskap, eller snarare om mina kommunikations-issues.
- Skrivit ihop en referens till en i styrelsen (aah, så bra min hybris mår när jag får skriva referenser).


För att inte överdriva skrytet lägger jag av här och ska istället höra av mig hem till Bjärred, det är nämligen inte någon som varken kommenterat här eller gillat något på facebook på hela veckan. Bäst att kolla läget.

/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar