onsdag 20 januari 2010

Om dagar som dessa.


När man har det så bra som jag och när man arbetar med något som är både roligt, utmanande och utvecklande och när man arbetar med världens duktigaste och mest drivna personer och när man har sina vänner i närheten igen - Då blir dagarna lätt långa men går fort och trillar på snabbt.

Just nu är det sådana dagar, sådana dagar som är långa men går fort och trillar på snabbt. Det är svårt att hänga med ibland och jag upptäcker då och då att jag utan att egentligen märka det räknar mina möten om och om igen, rabblar tider och platser och ämnen.

Och aldrig, aldrig, aldrig är jag någonsin helt rätt på något. Jag är lite för sen, lite för ofokuserad, lite för underklädd (måste skaffa den jädra kavajen innan jag kreverar), har lite för bångstyrigt hår, är lite för ostrukturerad, lite för oflexibel, lyssnar för lite, pratar för lite, pratar för mycket ...

Det är under sådana dagar som ett sms som detta gör så väldigt, väldigt mycket.

"Jag vill bara att du ska veta att du är en stor inspirationskälla,
att jag ser upp till dig och önskar dig all Lycka i världen."


/C.


1 kommentar:

  1. Du är värd allt gott i världen och lite till. Förlåt att jag var ett ass och inte dök upp igår :( Hoppas att ni hade det supertrevligt ändå! Eller, klart ni hade det! :D
    Ses under morgondagen.

    All kärlek
    /Mathilda

    SvaraRadera