måndag 4 januari 2010

Oförskämt.


Idag är jag så där oförskämt nöjd med mig själv igen.

Inte nog med att jag läste ut en bok igårkväll (låter kanske konstigt, men att läsa klart böcker är inte en av mina fortes) utan jag lyckades också masa mig upp då klockan ringde sju. Detta trots att jag fortfarande var klarvaken då klockan slog fyra.

Inte nog med att jag masade mig upp i tid utan jag gjorde även färskpressad morotsjuice till mig själv.

Och inte nog med att jag drack färskpressad morotsjuice utan jag gick även på morgonpromenad och gjorde yoga.

Och inte heller nog (ni börjar märka av systemet här nu?) med juice och träning på morgonkvisten utan det blev också en väldigt produktiv pluggdag. Den där efterhängsna affärsidéplanen börjar minsann likna just en affärsidéplan nu, vilket onekligen bådar väl.

Efter denna produktiva pluggdag togs en runda på stan och vad händer då? Jo, vi trillar på Bodyshops rea och lyckas hitta Bodybutter för halva priset! Det är kanske inte min förtjänst så, men nöjd är jag likväl.

Nu sitter jag här, oförskämt nöjd, och väntar på att klockan ska slå godtagbar gå-och-lägga-sig-tid.

/C.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar