onsdag 9 september 2009

På tal om att vara dålig.

- Asså, Cesse är den mest otekniska nåågonsin och nu har hon gått och köpt värsta flashiga mobilen, gud så dumt, utbrister Anna.
- Psch, kontrar Cesse, jag ska nog lära mig den jättefort.

Jag och Mobilen är oskiljaktiga och det gör lite ont i kroppen när den inte är i närheten. Därför tänkte jag att det kan vara bra att ha en riktigt bra mobil, en som det går att googla och kolla mail på hur lätt som helst. Gud så smart.

Hur det går? Om vi säger så här: när jag promenerade hem från sittningen ikväll slår det mig att jag inte ens skulle lyckas ringa polisen någorlunda fort om det skulle hända något. Och det är bara dumt. Jag har emellertid lärt mig att skriva sms nu. Nu återstår bara bemästrandet av själva ringandet. Någongång nästa vecka kanske jag faktiskt kan kolla mail och googla lite. Vi håller tummarna för det.

/C.

1 kommentar:

  1. Man kan omöjligt vara superbra på allt alltid, vissa saker är man ibland mindre bra på, oftast bara i ett övergående skeende, för man lär sig mer hela tiden. Och då får man bara bryta ihop och gå vidare. Puss mamma

    SvaraRadera