fredag 11 september 2009

Internet och mörker.

Kände igen mig lite i det här idag, förutom att jag aldrig skulle klara av tre dagar ...

Mycket i livet går fort nu. Förutom här hemma. Här står det still. Min lägenhet har återigen blivit en mellanstation, något man måste gå igenom eftersom det hade sett dumt ut att gå runt på Campus med en stor duffel på ryggen och för att man trots allt måste duscha. Till slut köpte jag iallafall glödlampor och har bytt ut de lampor som jag når. Jag når dock inte upp till taket i vardagsrummet/sovrummet. Jag skulle kunna ställa mig på en stol, det hade jag kunnat göra. Men jag har en känsla av att jag skulle falla. Och då skulle jag troligen falla med ryggen över tv-bordets kant. Så jag tänder mina värmeljus istället.


/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar