torsdag 21 maj 2009

Lättnad.

Det är inte helt lätt att försöka komponera ett blogginlägg just nu, hjärnan skriker nämligen om att få lägga av med allt vad meningsformulerande heter. Men jag måste liksom få uttrycka den lättnad som infunnit sig idag.
Jag är så glad över att få vara med i just min kandidatgrupp, så glad för att få skriva om något som är genuint intressant och genuint värdefullt. Det finns klart en liten oro för att vi inte kommer att ha tiden till att genom vår text visa hur bra saker vi kommit fram till men det är på något vis inte så farligt för jag vet att det är bra hursomhelst.
Det var överlämning till nya styrelsen häromdagen. Vi lyckades nog skrämma upp newbiesarna något, men inte så att de sprang därifrån i panik - och det är ju bra. Det känns som att de förstår och jag vet att det här är ett riktigt bra gäng. I och med denna överlämning har jag dessutom lyckats nå ett av målen med året - att lämna över på ett bra sätt. Lättnad.
Och redan imorgon är det tackfest. Galet.
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar