lördag 23 maj 2009

Drömmar och verklighet.

Idag har det sovits i princip hela dagen. Fruktansvärt skönt. Men i kombination med en väldigt händelserik kväll och stora mängder vin har det resulterat i att jag inte riktigt vet vad jag drömt och vad som faktiskt hänt. Som tur är hittar jag små bevis här och där. Exempelvis de vita syrenerna som står och doftar gott i köket och som jag i gentlemannamässigt sällskap plockade så att jag fick syrendoftande regnvatten i ansiktet någongång kring tretiden i morse.
Ett annat trevligt bevis är det stora blåmärket på rumpan som uppstått då jag och den nya studiesociala gett oss på att cykla från ett festställe till ett annat. Ingen bra plan, men kul var det!

Ack vilken kväll. Det gräts lite, men skrattades, sjöngs och dansades desto mer.

Jag är så glad att jag får den här möjligheten att lära känna så många fantastiskt roliga människor!

/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar