lördag 6 juni 2009

Tal och glädje.

Vilken egoboost. Det slutade med att jag halvimproviserade och jag hade verkligen roligt. Och vilken känsla att ha 800 personer framför sig som lyssnar och skrattar åt vad man säger. Jag har aldrig fått så mycket beröm i mitt liv! Folk har kommit fram och sagt att de skrattade så att de grät, att det var hälften tal och hälften stand-up, att det var det bästa talet, att det var charmigt och att det verkligen var jag. Jag är minst sagt riktigt glad.
Det var dock inte bara att talet gick så bra. När vi satt inne i den stora salen och hörde hur trumkillarna kommer in och gör det de gör - vilken känsla att veta att det är människor i vår organisation som fixat hela den här fantastiska tillställningen.
Sammanfattningsvis är jag helt enkelt helt galet stolt och glad!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar