onsdag 24 februari 2010

Ett par stövlar och en ny kavaj.


Ikväll går jag genom blogglistan med ett par stövlar på och med ett glas vin i handen. Varför undrar ni? Varför inte säger jag. Det är en utomordentlig bra dag idag och av okänd anledning och/eller en rad kända anledningar går jag runt som i ett rus just nu.

Det känns bra nu, allting. Och man ska alltid, alltid fira sina segrar. Hur små de än må vara. Och idag firar jag att jag äntligen lyckats köpa mig en kavaj. Jag firar att jag lyckas ha enormt fina vänner. Jag firar att jag har nya stövlar. Jag firar att jag äntligen inte grubblar ihjäl mig för minsta lilla misstag.

Det finns mycket att fira helt enkelt. Och det är vad jag gör i mina nya stövlar. Jag funderar dessutom på att köra en Pippi, så mycket som jag gillar mina nya stövlar. Men det är en annan historia.

/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar