onsdag 17 februari 2010

Ett nytt namn.


Har jag förresten berättat att jag arbetar i världens häftigaste organisation? Jovars, jag har sjungit mina hjältars lov ett par gånger här - men det räcker liksom inte riktigt till för att ens börja på en rättvis bild av dem jag arbetar med varje dag.

Ett exempel är arbetet med vårt namnbyte som skedde med pompa och ståt i måndags. Numer heter vi Studentföreningen Agora och det är ju inte lite saker som ska ordnas och donas med när en organisation byter namn. Att se hur människor sliter för en sådan sak är hur fascinerande som helst. Att se hur pusselbit efter pusselbit läggs på plats efter månader av planering och diskussioner.

Och återigen blir man så där härligt ödmjuk av att se hur coolt det kan bli när duktiga och engagerade människor arbetar tillsammans.

/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar